Saturday, November 5, 2011

facebook facebook facebook!!





~haissss.....ape lagi la masalah aku ngan facebook ni yehhh???~

assalamualaikuuuuummm sumerrr....Salam Aidiladha dan selamat bercuti kepada semuaaa..

aku ada benda sket nk share pasal facebook ni ngan korang...its actually about my hal ngan facebooko je la, nothing to do wit u guys unless u have a same prob like i do...

!!FACEBOOK~FACEBOOK~FACEBOOK!!

sesuatu telah terjadi pada diri ini now....aku actually dah deactivate fb aku dalam beberapa minggu nih....bukan ape, bukan dah takde modal nk berfb...bukan pasal tade sape yang balas status aku (ngaahahaha~ha~ha)....tapi pasal aku rasa aku dah tanak berfb lagi...chop3...aku nk ada fb tp aku nak ada fb dengan cara aku snirik where i might be different compare to other but i dun want to be either freak at one point....

SO!!!!

aku come out wit videoooooo..ahaaaaa....(ada orang cuba tarik perhatian keee??)....hurmm macam2 benda aku pk how how n howww aku nk get myself videod dgn kos yg sangat jimat since video cam harga mmg la kalau takde 1k (at least) jadik dok la diam2....takat nk pakai webcam yg built-in kat lappy ni almaklum saja lah quality sedeyhhhh...but still i want to make appearence in video...

wandering around from one shopping complex to another, hoping from one gadget store to another-->finally i went to this gadget store n saw one webcam which will gimme a better quality vid...and...ITS CHEAP!!!...ahaaa Logitech HD720p...boleylaaa daripada takde....amature afterall...

jadik after a few disasterous video recording n editing (and im started to shame on myself) akhirnya berjaya jugak adakan satu video as a start...nothing to proud of tapi boleylaaaa sedikit demi sedikit memecahkan tembok kemaluan beraksi depan cam....walopun penonton yg ada masa tu cuma kucem aku sajortt....cheyyy malu kat kucem, baik kambus muka dalam baldi isi air kumbah je kannnn...

this is my new interest, fun thing to do n yet enhance my creativity....its ok kalo org lahar kata macam2 at least aku try....hurmmm.....harap2nya aku tak jadik perasan snirik ahaaaiahiahiahia...

siyes guuuuysss...making vid is fun!!!....so anybody can find me at this three places...bole cari aku kat:-

1. Facebook - mzar81@yahoo.com
2. Blog - idiazdammahum.blogspot.com
3. Youtube - JDBearRahim





ahaaaaaa (sambil totopp muker)....c yaaaa!!!

No comments:

Post a Comment